/ Vardag /

Godafton.

Te´t är upphällt, vattenmelonen uppskärd, musik i lurarna och sängen nästa med lite feber på det, godkväll mina hjärtegryn. 
Idag har varit en sån där bra dag, sån dag som man ska ta vara på. 
Sagt hejdå till en av mina fina vänner som drar till USA den 10 augusti, hejdå Alice :'/ 
De är en tjej som är sommargäst och som även sommarjobbar på lantcafèt, där även jag jobbar... 

Dagarna räknas ner, om 11 dagar är Elvira här och om 12 dagar är Madde och Hanna här. Om 17 dagar sitter jag nog lycklig över att se min fina drömhäst och drömponny på utsidan. LOVE IT! 
Är ledig imorgon, lördag och söndag. Kan behöva det! 
Om två dagar är jag på sjöis. Ska pussa på min fina ponnys mule och sakna henne lite mer, samt ta med en unge hem som säkert är överlycklig efter sin första vecka på paradiset. 

Nu ska jag sätta mig och se på pretty little liars samt dricka & äta gott och hoppas på att febern sänks. 
Vi hörs imorgon, puss!